Gadżety firmowe dla szkół wyższych

Gadżety firmowe

Gadżety firmowe

Zgodnie z danymi przedstawianymi przez Główny Urząd Statystyczny notujemy w naszym kraju znaczny spadek demograficzny i coraz mniejszą liczbę rodzonych dzieci. Tą niekorzystną sytuację dostrzegają już między innymi szkoły, które z roku na rok zmniejszają liczby klas, a nauczyciele z wieloletnim stażem tracą pracę. Sytuacja ta dotyczy nie tylko szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, ale również uczelnie wyższe, szczególnie prywatne. Sytuacja ta zmusza je do oferowania przyszłym studentom coraz bardziej atrakcyjnych warunków nauki, by ci zechcieli zasilić szeregi uczelnianych żaków.

Dobre wykształcenie to podstawa

Na pewno w dzisiejszych czasach nie trzeba nikogo przekonywać, że dobre wykształcenie może gwarantować w przyszłości lepszą pozycję zawodową. Nie chodzi tu już bynajmniej tylko o poziom posiadanego wykształcenia, ale przede wszystkim odpowiedni kierunek. Absolwenci nawet najbardziej prestiżowych uczelni, ale wybierający kierunek studiów, na który występuje niewielkie zapotrzebowanie na przyszłym rynku pracy mają problem ze znalezieniem dobrego zatrudnienia. Wprawdzie uczelnie wyższe starają się zmieniać profile kształcenia w zależności od tendencji rynku pracy, jednak nie zawsze oferowane kierunki nauki są zgodne z oczekiwaniami przyszłych studentów. Ci wciąż wybierają kierunki, które zgodne są z ich zainteresowaniami, a także uczelnie mieszczące się blisko miejsca zamieszkania. Ta sytuacja sprawia, że niektóre prywatne szkoły wyższe notują zmniejszającą się corocznie liczbę potencjalnych kandydatów na studia. Aby zapobiec takiej sytuacji zmuszone są do stosowania różnorodnych narzędzi i metod marketingowych, które mają zainteresować maturzystów do wybrania konkretnej uczelni. Często takimi narzędziami są pogadanki w szkołach (liceach, technikach), targi edukacji, a nawet ulotki promocyjne i różnorodne Gadżety firmowe rozdawane w miejscach publicznych.

Szkoły wyższe na targach edukacji

Od wielu lat do kalendarza imprez targowych weszły już na stałe targi edukacyjne. Wystawcami są różnorodne szkoły z niemalże każdego poziomu kształcenia począwszy od szkół podstawowych a na wyższych uczelniach skoczywszy. Targowe stanowiska pełne są haseł promujących daną szkołę, które wspierane są przez trakcyjne gadżety firmowe takie jak długopisy, koszulki z nadrukiem szkoły, breloczki, smycze a nawet droższe gadżety elektroniczne. Tego rodzaju gadżety firmowe najczęściej stosowane są przez prywatne uczelnie, którym najbardziej zależy na pozyskaniu jak największej liczby uczniów i studentów. Ich czesne stanowi przecież główne źródło dochodu szkoły.

Tagi: , ,

Najnowsze komentarze