Breloki reklamowe z nadrukiem

Breloki reklamowe

Breloki reklamowe

Rozmaite gadżety reklamowe, na których umieszcza się nadruki, loga, hasła czy slogany marketingowe, należą do coraz częstszych form popularyzacji firm czy organizacji. Podobnie rzecz ma się z brelokami na klucze. Te niewielkie przedmioty są często bardzo przydatne reklamodawcom. Dzieje się tak z wielu powodów. Najważniejszym z nich jest fakt, iż breloki takie są używane praktycznie przez każdego, daje to więc niemal nieograniczoną docelową grupę klientów. Eleganckie breloczki na klucze są obecnie w modzie, dlatego korzyść z umieszczania na nich rozmaitych nadruków jest obopólna.

Uzasadnienie powyższej tezy nie stanowi trudności. Reklamodawca odnosi korzyść z powodu umieszczenia na gadżecie własnego loga lub innej treści promującej markę. Osoba posiadająca breloki reklamowe z nadrukami jest natomiast zadowolona, ponieważ, jak wspomniano, eleganckie i efektownie wyglądające breloczki są obecnie w modzie.

Jak breloki reklamowe mogą trafić do potencjalnego klienta? Wyróżnić tu można dwa podstawowe sposoby. Pierwszym z nich jest standardowa sprzedaż. Breloczki na klucze, jak wszystkie przedmioty, mogą być sprzedawane w sklepach czy rozmaitych punktach handlowych. Te promujące daną markę są najczęściej sprzedawane w sklepach firmowych producenta. Jako przykład można tu podać brelok z logiem firmy motoryzacyjnej, dołączonej do kluczyków właśnie zakupionego samochodu. Zakup taki, w przypadku pojazdów fabrycznie nowych, jest realizowany w salonie, a więc sklepie firmowym producenta.

Drugą metodą dystrybucji breloczków jako narzędzia marketingowego jest rozdawanie. Może się to odbywać podczas rozmaitych imprez, spotkań czy uroczystości, gdzie obdarowanymi są wszyscy uczestnicy, a nawet przechodnie. Rozdawanie może być także prowadzone wyłącznie wśród pracowników danej firmy. W tym drugim przypadku breloki reklamowe będą promować markę nie tylko wśród personelu, ale także ich rodzin i znajomych. Tego typu marketing ma charakter mniej masowy, ale też nakłady finansowe są mniejsze.

Tagi: , ,

Najnowsze komentarze